Späť na zoznam noviniek

Naším poslaním je pomáhať

9. decembra 2017

Médiá nás každý deň s obľubou zahlcujú negatívnymi udalosťami. Paradoxom je, že to počúvame, sledujeme a čítame radi. Sme však už menej ochotní pripustiť si, že by sa nejaká negatívna udalosť mohla raz dotknúť aj nás.

Sme pripravení podať pomocnú ruku každému, kto to bude potrebovať. Bez vzájomnej dôvery to ale nie je možné. Nadobudnúť dôverný vzťah s klientom však býva občas zložité. Ak nám neprezradí všetky dôležité informácie o sebe, o svojej rodine a o finančnej situácii, ťažko mu môžeme pomôcť naplniť jeho potreby. Len na základe podrobnej analýzy ekonomickej situácie klienta s prihliadnutím na jeho potreby a priania, môžeme navrhnúť individuálne možnosti komplexného riešenia.

Ak si klient napríklad práve založil alebo zakladá rodinu, chystá sa kúpiť si byt, či dom, prípadne rekonštruovať existujúcu nehnuteľnosť, najčastejšie od svojho finančného sprostredkovateľa očakáva prehľad ponúk najvýhodnejšieho hypotekárneho úveru. Neuvedomuje si, že v takomto prípade je nevyhnutné zabezpečiť si taktiež primeranú finančnú rezervu a vybrať si ideálne rizikové životné poistenie pre prípad mimoriadnej udalosti, a to minimálne pre živiteľa rodiny.

Téma životného poistenia však býva pri stretnutí s klientmi často chúlostivá. Niektorí akoby mali strach, že rozprávaním si nešťastie privolajú, ďalší bývajú presvedčení, že im sa nemôže nič stať a sú aj takí, ktorí si jednoducho myslia, že nejako bolo a aj bude... Nie je vždy jednoduché primäť klienta k tomu, aby prehodnotil svoj názor. Zo skúseností sa mi zdá, že ženy bývajú v tomto smere akési zodpovednejšie, nie je to však pravidlom. Dôvodom býva strach z nečakanej negatívnej životnej udalosti, ktorá by mohla práve život ženy s malými deťmi vážne skomplikovať.

Našťastie sa zatiaľ často s veľkými rodinnými tragédiami nestretávam a verím, že tomu tak bude aj naďalej. Raz za mnou prišiel manželský pár s dcérkou Tamarkou. Ona chcela poistenie pre dcérku, on bol voči poisťovniam dosť skeptický. Vraj aj tak neverí, že by nejaká poisťovňa niekedy niečo vyplatila... Nakoniec predsa len vyhovel manželke. Dohodli sme sa, že uzatvoríme pre Tamarku investičné životné poistenie s niekoľkými základnými pripoisteniami. Mojou najkrajšou odmenou je spokojnosť klienta a spätná väzba.

Asi po polroku mi volala mama malej Tamarky. Počas naháňačky so psíkom po záhrade spadla tak nešťastne, že si zlomila kľúčnu kosť. „Našťastie, nič vážnejšie,“ pomyslela som si a snažila sa upokojiť vystresovanú maminu. Informovala som ju o ďalšom postupe. Stretli sme sa hneď, ako sa Tamarka doliečila. Bolo nutné zariadiť potrebné formality. O pár dní ma opäť kontaktovala rodina malej pacientky, tento raz jej otec. Poďakoval mi a povedal, že tomu neveril, ale peniaze za škodovú udalosť obdržal v krátkom čase. Veľmi milo ho to prekvapilo. On naopak milo prekvapil mňa. Prezradil mi, že aj vďaka mne zmenil názor na poisťovne. Zároveň ma poprosil o osobné stretnutie, a to za účelom uzatvorenia rizikového poistenia pre oboch.

Ing. Monika Fojtík, Manager DELUVIS

© Copyright 2017 - DELUVIS - All Rights Reserved
IS MAKLÉRIIS MAXXInformácie o spracúvaní osobných údajov
envelope-omap-markerphone linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram